close

這首歌Unsteady節奏非常的強烈

一樣是電影《我就要你好好的Me before You》的配樂

1465439275-2899960068_n.jpg

【看其他Me before You的配樂:Photograph

X Ambassadors本身的滄桑的嗓音就有一種無助的感覺

而且歌詞簡單

建議大家可一聽看看~


 

 

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

 

Mama, come here

媽 來我這裡

Approach, appear

出現在我身邊

Daddy, I'm alone

爸 我感到孤寂

Cause this house don't feel like home

因為這個房子失去了家的溫馨

 

If you love me, don't let go

如果你愛我 就緊握住我吧

If you love me, don't let go

如果你愛我 請不要放手

 

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

 

Mother , I konw

媽 我知道

That you're tried of being alone

你已厭倦了寂寥

Dad, I know you're trying

爸 我知道你一直在嘗試

To fight when you feel like flying

試著爭取自由奔騰

 

But if you love me, don't let go

但如果你愛我 就緊握住我吧

If you love me, don't let go

如果你愛我 請不要放手

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

 

Hold, hold on, hold onto me

緊緊握住 緊握著 我的雙手

Cause I'm a little unsteady

我有些徬徨無助

A little unsteady

有些不知所措

 

>>>>>>同場加映

Me Before You 電影預告片

 

【看其他Me Before You的配樂:Photograph


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()