close

這首紅髮愛德的歌

依舊是他不變的風格

很慵懶、很柔情

尤其是這首歌

是最近的電影《我就要你好好的 Me Before You》的配樂

1465439275-2899960068_n.jpg

【看其他Me Before You的配樂:Unsteady

加上之前在學校常常聽到

現在心血來潮就為各位線上這首歌吧~~~


【ED Sheeran 官方版MV】

 

【我就要你好好的 Me before You 電影版MV】

 

 

Loving can hurt

愛情很傷痛

Loving can hurt, sometimes

愛情有時會刺痛人心

But it's the only thing that I know

但這是我唯一瞭解的事情

 

And when it gets hard

當愛情陷入囹圄

You know it can get hard, sometimes

你也知道愛情不可能一路順遂

It is the only thing that makes us feel alive

但這卻讓我們感到依然存在著

 

We keep this love in photograph

我們把愛情收藏

We made these memories for ourselves

我們替彼此創造了美好回憶

Where our eyes are never closing

我們再也不會看見黑暗

Hearts are never broken

再也不會感到心碎

And times are forever frozen still

就讓時光駐足在那美好中吧

 

So you can keep me

你能夠把我保存下來

Inside the pocket of your ripped jeans

把相片放在口袋陪伴你

Holdin' me closer 'till our eyes meet

緊緊相依凝視彼此

You won't ever be alone

你不會孤單

Wait for me come home

靜靜等待我到來吧

 

Loving can heal

愛情能夠治癒

Loving can mend you seal

它會治癒好靈魂

And is the only thing that I know~ know~

這是我為一明瞭的事

I swear it will get easier

我希望愛情會更簡單一些

Remember that with every piece of you

記得所有與你有關的事情

And it's the only thing we take with us when we die

這些將會是永恆陪伴我們的回憶

 

We keep this love in photograph

我們將我們的愛珍藏

We made these memories for ourselves

我們替彼此創造了美好回憶

Where our eyes are never closing

我們再也不會看見黑暗

Hearts are never broken

再也不會感到心碎

And times are forever frozen still

美好的時光永遠駐足

 

So you can keep me

你能夠把我保存下來

Inside the pocket of your ripped jeans

把相片放在口袋陪伴你

Holdin' me closer 'till our eyes meet

緊緊相依凝視彼此

You won't ever be alone

你不會孤單

And if you hurt me

而倘若你傷害了我

Well that's ok baby only words bleed

都沒關係 只有那些言辭隱隱作痛

Insid these pages you just hold me

在這片段的記憶裡 只有你緊緊依偎著我

And I won't ever let you go

我永遠不會讓你離開我

 

Wait for me to come home

靜等我歸來

Wait for me to come home

等著我回到家中

Wait for me to come home

等著我來到

Wait for me to come home

等我回到家吧

 

Oh you can fit me

你可以把我裝入

Inside the necklace you got when you were 16

那條你16歲拿到的墜子裡

Next to your heartbeat where I should be

我能在你的心跳中感受著你

Keep it deep within your soul

讓我成為你靈魂的一部分

 

And if you hurt me

而倘若你傷害了我

Well that's ok baby only words bleed

都沒關係 只有那些言辭隱隱作痛

Insid these pages you just hold me

在這片段的記憶裡 只有你緊緊依偎著我

And I won't ever let you go

我永遠不會讓你離開我

 

When I'm away

當我們不再長相廝守

I will remember how you kissed me

我會記得你親吻我

Under the lamppost

在我唇上的氣息

Back on sixth street

那晚街上的場景

Hearing you whisper through the phone

聽你在電話裡的溫柔呼喚

Wait for me to come home

等著我歸來

 

>>>>>>>同場加映

Me Before You 電影預告片

 

 

【看其他Me Before You的配樂:Unsteady


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()