這次要介紹的歌一樣是安立奎的歌

【看其他Enrique Iglesias的歌:Finally Found You

這首歌是香甜溫暖的情歌

讓人愛不釋手

曲調很溫情、也很動人

配上他本身柔情的唱腔

這首歌就變成了絕美

一起來聽聽看吧~~


 

 

(Let me be your hero~)

(讓我做你的英雄吧~)

 

Would you dance, if I asked you to dance

當我要與你共舞時 你願意嗎

Would you run, and never look back

你會為我而不顧一切地逃離嗎

Would you cry, if you saw me crying

當你看見我哭泣時 你是否也會啜泣

Would you save my saul tonight

今晚 你要拯救我的靈魂嗎

 

Would you tremble, if I touched your lips

當我輕觸你雙唇時 你是否會顫抖

Would you laugh

你是否會開懷的笑

Oh please tell me this

請你大方地告訴我

Now would you die, for the one you love

現在你會為了你愛的人犧牲嗎

Hold me in your arms, tonight

今晚 將我緊緊地擁入你懷中吧

 

I can be your hero, baby

親愛的 我願成為你的英雄

I can kiss away the pain

我的吻能趕走一切痛苦

I will stand by you forever

我將會永遠陪在你身邊

You can take my breath away

你的美會奪走我的呼吸

 

Would you swear, that you'll always be mine

你會宣示你永遠和我在一起嗎

Would you lie

你會對我撒謊嗎

Would you run and hide

你會逃離我然後躲藏嗎

Am I in too deep

是我太沉默了嗎

Have I lost my mind

我已經喪心病狂

I don't care, you're here, tonight

但我一點也不在乎 因為今晚有你陪著我

 

I can be your hero, baby

親愛的 我願成為你的英雄

I can kiss away the pain

我的吻能趕走一切痛苦

I will stand by you forever

我將會永遠陪在你身邊

You can take my breath away

你的美會奪走我的呼吸

 

Oh, I just wanna to hold you

我只想告訴你

I just want to hold you

我只想對你傾訴

Oh yea

喔~耶~

Am I in too deep

我是否太內向了

Have I lost my mind

我已經迷失了自我

Well, I don't care

但我一點也不在乎

Your here, tonight

今晚 你就在我身邊

 

I can be your hero, baby

親愛的 我願成為你的英雄

I can kiss away the pain

我的吻能趕走一切痛苦

I will stand by you forever

我將會永遠陪在你身邊

You can take my breath away

你的美會奪走我的呼吸

 

I can be your hero

我會永遠當你的英雄

I can kiss away the pain

我能為你拋開痛苦

I will stand by you forever

我會永遠當你最堅定的靠山

You can take my breath away

你的美足以讓我窒息

You can take my breath away

讓我無法自拔

I can be~~~ your heroooo

我願當你的英雄 永遠的英雄

>>>>>>>>同場加映<<<<<<<<   

Enrique Iglesias演唱會對粉絲深情演唱Hero!!!

【看其他Enrique Iglesias的歌:Finally Found You


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()