close

這是一首比較偏向舞曲的歌

五佳人這次真的又出奇招了

這首歌出自五佳人的新專輯7/27

節奏分明,提神效果媲美咖啡


 

 

I 'ain worried 'bout nothin'

我不曾擔心

I 'ain worried about nada

我衣不蔽體

I'm sitting in pretty, inpatient

我打扮好坐著等你

But I know you gotta

耐心盡失

Put in them hours

你辛苦工作

I'mma make it harder

我要讓你無法專注

I'm sending pic after picture

我記我的照片給你

I'mma get you fired

要讓你被炒魷魚

I know you're always on the night shift

我知道你上夜班很辛苦

But I can't stand these nights alone

但我無法與孤獨相處

And I don't need no explanation

我不想要你的理由

Cause baby, you're the boss at home

因為在家裡你可以做主

 

You don't gotta go to work(x7)

你在家裡不需要工作

But you gotta put in work(x7)

但你仍然要付出

You don't gotta go to work(x7)

你在家裡不需要工作

Let my body do the work(x7)

讓我的身體來做事吧

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

 

Let's put it into motion

始吧

I'mma give you a promotion

我會包你升官

I'll make it feel like a vacay

我會讓這一切感覺上度假

Turn the bed into an ocean

讓床變成汪洋

We don't need nobody

我們不需要其他人

I just need your body

我只需要你

Nothing but sheets in between us

我們之間只有床單

Ain't no getting off early

也不准提早下班

 

I know you're always on the night shift

我知道你上夜班很辛苦

But I can't stand these nights alone

但我無法與孤獨相處

And I don't need no explanation

我不想要你的理由

Cause baby, you're the boss at home

因為在家裡你可以做主

 

You don't gotta go to work(x7)

你在家裡不需要工作

But you gotta put in work(x7)

但你仍然要付出

You don't gotta go to work(x7)

你在家裡不需要工作

Let my body do the work(x7)

讓我的身體來做事吧

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

 

Girl gotta work for me

女孩,替我工作吧

Can you make it clap, no hands for me?

你能抖動你的性感嗎

Take it to the ground, pick it up for me?

替我直上雲霄

Look back at it all over me

挑逗我全身

Put it work like me timesheet

替我打卡上工吧

She ride like a '63

駕馭名車的快感

I'mma duy a does of it

在買的皮件送你

Let her ride in a foreign with me

一起享受奔馳的快感

Oh, she the bae, I'm her boo

他是我寶貝 我是他的上司

And she down to break the rules

他嘗試破壞我的規矩

La-di-da she gon' go

我們如影隨形

I'm on drugs, she finessin'

我不會當面稱讚她

I pill pop, she take that

他不會嫌棄我

Putting overtime on your body

總是為我加班

 

You don't gotta go to work(x8)

你在家裡不需要工作

But you gotta put in work(x7)

但你仍然要付出

You don't gotta go to work(x7)

你在家裡不需要工作

Let my body do the work(x7)

讓我的身體來做事吧

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

We can work from home(Oh, oh, oh-oh)

我們要為愛打拚

Yeah, we can work from home

為愛打拚

Yeah, we can work from home

為愛打拚吧


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()