close

這次又要介紹CP查理的歌了

他的歌聲真的非常的渾圓

而且高音也無話可說

總之就是標準暖男

這次要介紹他在Nine Track Mind專輯的主打歌

500x500.jpg

就是One Call Away

這是一首很讚的情歌

男生把妹就靠它了

而且他的MV非常的有劇情

是一首值得鑽研的好歌!


 

 

I'm only one call away

我只要你的一通電話

I'll be there to save the day

我就會來到你身旁

Supermam got nothing on me

超人都不比我厲害

I'm only one call away

因為我就只要你的一通電話

 

Call me baby if you need a friend

如果你需要人陪伴時 儘管打給我吧

I just wanna give you love

我只想要給你溫暖

C'mon C'mon C'mon

來吧

Reaching out to you, so take a chance

伸出雙手 擁抱機會

No matter where you go

不論你在天涯海角

You know you're not alone

你都不會孤獨

 

I'm only one call away

我只要你的一通電話

I'll be there to save the day

我就會來到你身旁

Supermam got nothing on me

超人都不比我厲害

I'm only one call away

因為我就只要你的一通電話

 

Come alone with me and don't be scared

儘管跟著我吧 不要害怕

I just wanna set you free

我只想讓你過得自由自在

C'mon C'mon C'mon.

來吧

You and me can make it anywhere

我和你能夠一起遊歷

For now, we can stay here for a while

但現在,我們歇息片刻吧

Cause you know, I just wanna see you smile

你知道,我只想看見你的笑容

No matter where you go

不論你在天涯海角

You know you're not alone

你都不會孤獨

 

I'm only one call away

我只要你的一通電話

I'll be there to save the day

我就會來到你身旁

Supermam got nothing on me

超人都不比我厲害

I'm only one call away

因為我就只要你的一通電話

 

And when you're weak, I'll be strong

當你脆弱時 我會做你的依靠

I'll gonna keep holding on

我永遠不會放棄你

Now don't you worry, it won't be long

你不用擔心, 悲傷不會一直跟著

Darling, when you feel like hope is gone

親愛的,當你是去希望時

Just run into my arms

就投入我的懷中吧

I'm only one call away

我只要你的一通電話

I'll be there to save the day

我就會來到你身旁

Supermam got nothing on me

超人都不比我厲害

I'm only one, I'm only one~

我就只要 就只要

call away

你的一聲呼喚

I'll be there to save the day

我就會來陪伴著你

Superman got nothing on me

超人也不及我的能力

I'm only one call away

我就只要你的一聲呼喚

I'm only one call away

一聲呼喚


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()