close

今天,低智商本人我要帶個未來聽一聽這首歌~~~

沒錯,就是 Rachel Platten 的 Stand by You永恆陪伴

這一首歌我個人大推

因為 Rachel 本人的實力就不用多說了

相信大家應該都有聽過她的 Fight Song 吧~

再來,就是因為這首歌可以送給摯友(或心上人~)

而且勵志效果達10000000%(似乎爆表了)

現在,就來好好欣賞這首歌吧~~~


 

 

 

Hands, put empty hands in mine

把你一無所有的雙手交給我吧

And scars, show me all the scars you hide

告訴我你所有隱藏的傷痛

And hey, if your wings are broken

嘿,如果你的翅膀已傷痕累累

Please take mine so yours can open too

請帶上我的 你就可以繼續飛翔

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

 

Oh, tears make kaleidoscopes in your eyes

淚水使你的眼神變化萬千

And hurt, I know you're hurting, but so am I

傷痛,我了解你的傷痛,但我又何嘗不是

And love, if your wings are broken

親愛的,如果你的翅膀已傷痕累累

Borrow mine so yours can open too

借我的翅膀去翱翔吧

 

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if we're breaking down

如果我們遭遇困境

We can find the way break through

我們依然能夠一起克服

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'm gonna stand by you

我會永遠陪伴著你

Even if you can't heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

 

Yeah, you're all I knew I needed

你是我過去未知的渴望

And the heart, sometimes it's unclear why it's beating

那份熱忱有時會莫名的痛苦

And love, if you're wings are broken

親愛的,如果你的翅膀已傷痕累累

We can brave through those emotions too

我們依然可以勇敢的面對各種傷痛

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

 

And oh, truth, I guess truth is what you believe in

我相信,事實就是你始終不變的相信

And faith, I think faith is having a reason

信念必有某種相信的理由

And I know my love,

我知道,親愛的,

if your wings are broken

如果你的翅膀已傷痕累累

Borrow mine so yours can open too

借我的翅膀去翱翔吧

 

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if we're breaking down

如果我們遭遇困境

We can find the way break through

我們依然能夠一起克服

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'm gonna stand by you

我會永遠陪伴著你

Even if you can't heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

 

I'll be you eyes 'till yours can shine

我會為你領路,直到你能看清一切

And I'll be your arms,

我會當你堅強雙臂

I'll be your steady satellite

我會做你堅定的領導

Now when you can't rise,

當你志氣低靡時

well, I'll cry with you on hands and knees

我也會伴你一起哭喊

 

(Cause I~)

(因為我~)

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if we're breaking down

如果我們遭遇困境

We can find the way break through

我們依然能夠一起克服

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

 

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

Even if you can't find heaven

如果你去不了天堂

I'm gonna stand by you

我會永遠陪伴著你

Even if you can't heaven

如果你去不了天堂

I'll walk through hell with you

我也會陪你踏遍地獄

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Cause I'm gonna stand by you

因為我會永遠陪伴著你

 

Love, you're not alone

親愛的,你並不孤單

Yeah, I'm gonna stand by you

是阿~我會永遠陪伴著你

 

I'm gonna stand by you

我會永遠陪伴著你


 

↓點擊看其他↓

 

幻想「英」樂

 

歡迎留言賜教

arrow
arrow
    全站熱搜

    Bradley Lewis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()